امروزه با پیشرفت تکنولوژی روشهای جدید به صرفه، اسان جایگزین روشهای سنتی و قدیمی شده . یکی از موضوع های مهم امروز در حوضه کشاورزی و باغبانی سمپاشی است.امروزه انواع روش جدید سمپاشی و مدرن جایگزین روشهای سنتی شده که مزایای زیادی برای کشاورزان و باغداران دارد از جمله کاهش هزینه و افزایش بهره وری. سمپاشی با یونیت های الکتروجت از جمله روش های جدید سمپاشی است که در ادامه بیشتر با انها اشنا میشویم.

پیشنهاد خرید فارم کالا
روش جدید سمپاشی اتوماتیک با تراکتور

سیستم روشنایی خورشیدی چندکاره

1,950,000 تومانبیشتر بدانید

یونیت الکتروجت یکی از روش جدید سمپاشی

یونیت الکتروجت ابزاریست که به سمپاش معمولی تراکتوری متصل میشود و امکان سمپاشی اتوماتیک رو فراهم میکند.این کالا از سال 97 برای اولین بار از فروشگاه تخصصی فارم کالا عرضه میشوند.این محصول در سه مدل چهار نازله ، شش نازله باغی و دو نازله زراعی عرضه میشود. در ویدیوی اختصاصی از فارم کالا می توانید با مدل های مختلف یونیت های سمپاشی اتوماتیک االکتروجت بیشتر آشنا شوید. جهت پخش ویدیو روی آن کلیک نمایید.

یونیت الکتروجت چهار نازله:

یونیت الکتروجت چهار نازله باغی دارای دو ورودی جداگانه راست و چپ است که میتوانید هر دو را به صورت جداگانه قطع یا وصل کنین.نوع پاشش رو میتوانید با چرخش نازل ها از حالت اسپری به جتی تغییر دهید.جنس پولکی های این محصول سرامیکی است و همچنین قابل تعویض هستند مثلامیتوانید از پولکی های 2/5 سانتی بجای پولکی های 1/5 سانتی استفاده کنین. این یونیت ها به شما این امکان را میدهند در ردیف هایی تا عرض 8 متر سمپاشی کنین.برای اینکه دستگاه عملکرد خوبی در حین کارداشته باشه باید حداقل فشار 20 بار باشد.شما میتوانید با پیچ تنظیم که داخل دستگاه است زاویه نازل هارو از 45 درجه تا 180 درجه تغییر دهید.حرکت نازل ها با استفاده از کلید، در دو حالت سریع و اهسته قابل تنظیم است.

روش جدید سمپاشی اتوماتیک با تراکتور

یونیت الکتروجت شش نازله:

یونیت الکتروجت شش نازله مشخصات یکسانی با یونیت چها نازله دارد با این تفاوت که میزان سمپاشی و سطح پوشش محلول بیشتر از چهار نازله است.این مدل برای باغ هایی که تراکم برگ و شاخه های بالایی دارند مناسب تر است زیرا که در این مدل یک نازل به هر دو طرف اضافه شده و همچنین از دیگر مزیت های این مدل امکان کنترل نازل های اضافه شده است که شما میتوانید با شیر نصب شده در مسیر هر نازل کنترل کنید.و همچنین در صورت عدم نیاز میتوانیدشیر هارا قطع کنید و تبدیل به یونیت چهارنازله شود.

روش جدید سمپاشی اتوماتیک با تراکتور
یونیت زراعی(دو نازله) :

یونیت الکتروجت زراعی یکی دیگر از محصولات سمپاشی جدید به شمار میرود که با این کالا برای محصولاتی مانند گندم ، جو، سبزیجات بکار می رود. حداکثر عرض کار این مدل 12متر میباشد. این یونیت از دو نازل تشکیل شده و زاویه نازل های این مدل هم از 45 درجه تا 180 درجه قابل تغییر است.با استفاده از این دستگاه میتوانید به بهینه ترین روش سمپاشی کنید.

روش جدید سمپاشی اتوماتیک با تراکتور
اقلام همراه هر دستگاه شامل:

به همراه این یونیت ها تعدادی اقلام لازم ارسال میشود که مورد نیاز و ضروری است.این اقلام شامل: کابل اتصال به برق تراکتور ،میله نگهدارنده و بست اتصال است.

پیشنهاد خرید فارم کالا
روش جدید سمپاشی اتوماتیک با تراکتور

مه پاش سرد 5 لیتری با روش ULV

7,500,000 تومانبیشتر بدانید

بهترین کاربرد الکتروجت به عنوان روش جدید سمپاشی

این یونیت با توجه به ساختار آن می‌تواند در باغات ردیفی و داربستی انگور بیشترین کارایی را داشته باشد. پس از آن باغات پسته، هلو و شلی و به طور کلی درختانی که تراکم برگ بالایی ندارند می‌توانند با این یونیت به صورت کامل سمپاشی شوند.

آیا یونیت های الکتروجت روی هر تراکتوری قابل نصب هستن؟

بله این دستگاه روی هر تراکتوری ،و وانت های سمپاشی قابل نصب است.

آیا حرکت نازل ها با فشار اب است یا به صورت الکتریکی با برق تراکتور؟

بابرق 12 ولتی تراکتور حرکت میکنند.

آیا میتوان یونیت الکتروجت به جای سمپاش های اتومیزر استفاده کرد؟

بله یونیت های الکتروجت میتوانند تا70درصد کارایی سمپاش های اتومایزر را داشته باشند.