یکی از سئوالاتی که خیلی از همراهان فارم کالا در ذهن دارند این است که با توجه به عدم شناخت حضوری و فاصله دوری که از محل فروشگاه دارند چطور باید به فارم کالا اعتماد نمایند؟ در حقیقت حق مثل همیشه با مشتری هست و این حق شماست که از خریدی مطمئن و با آسودگی خیال انجام دهید.

قبل از هر چیز از شما عزیزان تقاضا می شود به ویدیو زیر که توسط پلیس فتا تولید شده توجه نمایید:

جهت پخش ویدیو روی آن کلیک نمایید.

همانطور که در ویدیو نیز مشاهده فرمودید، اصلی ترین و مهم ترین عامل اعتماد ساز در خریدهای اینترنتی داشتن نماد اعتماد الکترونیک آن وب سایت یا فروشگاه اینترنتی است. برای مطمئن بودن از جعلی نبودن نماد اعتماد حتما روی علامت آن در داخل وب سایت که معمولا در پایین صفحه است کلیک نمایید و مشخصات سایت را با مشخصاتی که در صفحه باز شده مشاهده می نمایید مطابقت دهید.

مورد دوم و بسیار مهم دیگر دارا بودن درگاه پرداخت مستقیم از بانک های معتبر کشور است. فارم کالا توانسته است از 2 بانک کشاورزی و پارسیان درگاه مستقیم و امن پرداخت را اخذ نماید. مراحل دریافت این درگاه های پرداخت مخصوصا از بانک های دولتی دارای مراحل مختلفی است این درگاه ها پس از راستی آزمایی چند مرحله ای و دریافت تعهدات تضمین ها و مدارک بسیار به وب سایت مورد نظر تعلق می گیرد.

از شما عزیزان خواهشمندیم تمام نکات ارائه شده توسط پلیس فتا در ویدیو را به دقت مشاهده فرموده و این موارد را در مورد فروشگاه اینترنتی فارم کالا بررسی نمایید تا با خیالی راحت و آسوده خرید خود را انجام دهید.

افتخار داریم که توانسته ایم تمامی انتظارات و موارد ایمنی را در فروشگاه آنلاین کشاورزی، باغبانی و دامپروری فارم کالا فراهم نماییم. اعتماد شما سرمایه اصلی ماست.

با تشکر، فرهادی(مدیر فروش)