تراکتور دوچرخ و چندکاره گریلو ایتالیا این امکان را دارد تا با کاربردهای مختلف از جمله شخم زدن نیازهای کشاورزان و باغداران را برآورده نماید. تراکتور دوچرخ گریلو با هد شخم زن، عرض 70 سانتیمتر را به عمق 16-20 سانتیمتر می تواند شخم بزند. رتیواتور گریلو از 4 ردیف تیغه تشکیل شده است که در هر ردیف تیغه بسته می شود. این تراکم بالای تیغه سبب می شود تا شخم به طور کامل انجام شود و نتیجه به صورت یکنواخت حتی در زمین های خشک و سخت حاصل شود. 

 

 

تراکتور دو چرخ گریلو مدل G85 با موتور روبین سوبارو EX27 عرضه می گردد. ماکزیمم قدرت این موتور 9 اسب بخار است و در شرایط عادی 8.5 اسب بخار را به گیربکس تحویل می دهد. در ویدیو زیر می توانید عملکرد این محصول را در شخم زدن باغات در مراغه را مشاهده نمایید. 

 

 

 

ویدیو اختصاصی فارم کالا از شخم زدن تراکتور دو چرخ گریلو در باغات مراغه

جهت پخش ویدیو روی آن کلیک نمایید.

 

 

 

 

تصاویر اختصاصی فارم کالا از تراکتور دوچرخ گریلو ایتالیا مدل G85

جهت مشاهده تصاویر در سایز واقعی روی آنها کلیک نمایید.

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”21″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[Show slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]