در این بخش با برخی از محصولات منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی فارم کالا که بیشتر در فصل پاییز استفاده می شوند آشنا خواهیم شد. این محصولات شامل چاله کن موتوری، قیچی هرس شارژی، تراکتور باغی می باشند.

چاله کن موتوری

چاله کن موتوری کی اچ سی ساخت کره با موتور قدرتمند 68 سی سی یکی از محصولات منحصر به فرد فروشگاه آنلاین فارم کالا برای بخش باغبانی است. از چاله کن های موتوری برای انجام عملیات کود دهی بصورت چالکود، حفر چاله برای کشت نهال و نیز عملیات فنس کشی استفاده می شود. این چاله کن با موتور 3.8 اسب بخار خود می تواند در هر شرایطی کار خود را بخوبی انجام دهد. همراه این چاله کن 3 عدد مته به قطر های 10، 20 و 30 سانتیمتر و طول 80 سانتیمتر عرضه می گردد.

چاله کن - چاله کن موتوری - گود کن - گودکن - چاله کن برقی - فارم کالا - فروشگاه کشاورزی - فروشگاه باغبانی - قیمت چاله کن موتوری - فروش چاله کن برقی - چاله کن کی اچ سی

تراکتور باغی کمرشکن آگرومهانیکا

تراکتورهای آگرومهانیکا در 3 مدل مختلف در ایران عرضه می شوند. این تراکتورها دارای موتور بسیار با کیفیت لومباردینی ایتالیا می باشند. مدل های عرضه شده دارای موتورهای 2،3 و 4 سیلندر هستند.

تراکتور agt 830 دارای موتور 2 سیلندر هوا خنک می باشد. قدرت این موتور 28 اسب بخار می باشد.

تراکتور agt 835 دارای موتور 3 سیلندر آب خنک می باشد. موتور بکار رفته روی این تراکتور 38 اسب بخار قدرت دارد.

تراکتور 850 دارای موتور 4 سیلندر آب خنک می باشد که 48 اسب بخار قدرت دارد. این تراکتور بر خلاف دیگر مدل ها کمرشکن نبوده و بصورت فرمان شکن است.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد تراکتور باغی آگرومهانیکا مدل agt 830 روی تصویر زیر کلیک نمایید.

نراکتور باغی ایتالیایی تراکتور باغی کمرشکن تراکتور کمرشکن فارم کالا تراکتور باغی

قیچی های هرس شارژی

فروشگاه اینترنتی فارم کالا از اولین عرضه کنندگان قیچی های هرس شارژی در ایران است. متنوع ترین انواع قیچی های شارژی در قطر ها و سایزهای مختلف را می توانید از فروشگاه آنلاین فارم کالا تهیه نمایید.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از قیچی هرس شارژی تایوانی روی تصویر زیر کلیک نمایید.

قیچی هرس شارژی تایوانی