پیشنهاد خرید فارم کالا
معرفی و عملکرد علف تراش پشتی کی ان سی

شناور 12 ولت خورشیدی، عملکرد 3 ولتاژی

4,150,000 تومانبیشتر بدانید

علف تراش پشتی KNC کره:

علف تراش پشتی کره ای پشتی کی ان سی یکی از محبوب ترین برندهای علف زن در ایران می باشد. این دستگاه با کیفیت خوب خود هر مصرف کننده ای را به خود علاقه مند می کند. علف زن کره ای کی ان سی در دو مدل پشتی و دوشی عرضه می گردد. هر دو این مدل ها از موتور تک سیلندر دو زمانه با ظرفیت سیلندر 43 سی سی استفاده می کنند. عملکرد مطمئن این دستگاه در چندین سال گذشته باعث جلب رضایت کشاورزان و باغداران محترم شده است. این دستگاه بصورت پشتی در روی بدن کاربر قرار می گیرد. موتور علف تراش کره ای کی ان سی قدرت نهایی 2.4 اسب بخار را می تواند تولید کند.

معرفی و عملکرد علف تراش پشتی کی ان سی

این دستگاه علف تراش پشتی دارای لوله استیل با روکش مایل به بنفش می باشد که مختص دستگاه کی ان سی است. همراه علفتراش کی ان سی یک تیغه 4 پر و عینک محافظ و همچنین آچار آلات عرضه می شود. روی کاور این دستگاه ساخت کره بودن آن حک شده است.
دستگاه علف زن کره ای کی ان سی دارای پشتی بلند می باشد. این پشتی دارای بافت بسیار نرم و مناسب است. که سبب کاهش فشار به کاربر می گردد. بندهای این علفتراش نیز حالت ابری دارد تا باعث خستگی و عرق بیش از حد نگردد. همچنین در قسمت بالای پشتی، کیف ابزار جهت همراه داشتن آچار آلات مورد نیاز تعبیه شده است