مونتاژ و راه اندازی تیلر شخمزن باغی یکی از مشکلات اساسی خریداران جدید این محصول است. با توجه به اینکه این محصول را نمی توان به صورت مونتاژ شده به شهرهای کشور ارسال نمود. خریداران محترم می بایست این محصول را در محل خود مونتاژ نمایند. برای راهنمایی خریداران تیلر شخمزن بنزینی ماک فروشگاه فارم کالا ویدیو زیر را برای سهولت کار این عزیزان آماده کرده است. از شما عزیزان تقاضا می کنیم ویدیو زیر را مشاهده بفرمایید.

ویدیو اختصاصی فارم کالا از آموزش مونتاژ تیلر شخمزن باغی ماک را می توانید در پایین مشاهده بفرمایید.

مشخصات تیلر باغی بنزینی 7 اسب بخار ماک

تیلر شخمزن باغی ماک بنزینی با موتور 7 اسب بخار و با کیفیت سنسی عرضه می گردد. این شخمزن دارای گیربکس بزرگ مدل های دیزلی است. گیربکس این محصول 3 حالته می باشد. یعنی دارای 2 دنده جلو و 1 دنده عقب می باشد. دسته دنده تیلر شخمزن بنزینی ماک در طراحی جدید عرضه شده است. دسته تعویض دنده این تیلر بنزینی در روی فرمان تعبیه شده است. دستگاه شخمزن بنزینی ماک دارای خفه کن روی فرمان می باشد. کاربرد این خفه در محافظت از کاربر و برای ایمنی بیشتر است. به گونه ای که اگر این دسته به هر دلیل یا اتفاقی از دست کاربر رها شود، دستگاه خاموش شود.

دستگاه شخم زن باغی ماک با چرخ های 40 در 10 عرضه می گردد. این چرخ ها در هنگام شخمزدن از دستگاه جدا شده و تیغه های شخمزن به آن بسته می شود. تعداد تیغه های همراه این محصول 32 عدد تیغه بزرگ دیزلی است. یعنی 8 ردیف 4 تایی.

چه مدل شخمزنی برای باغ من مناسب است؟

این قضیه بیشتر سلیقه ای است. اما فارم کالا به جهت تجربه ای که در این زمینه دارد پیشنهاداتی برای شما دارد. مساحت زمین استفاده و میزان کار با محصول اهمیت زیادی دارد.
اگر مساحت زمین شما حدود 1 هکتار یا کمتر هست پیشنهاد ما تیلر بنزینی است.
اگر مساحت شما بیش از 1 هکتار و کار شما برای شخمزنی زیاد می باشد، پیشنهاد ما تیلر دیزلی است.
اگر زمین شما در هنگام استفاده سخت و محکم است، پیشنهاد ما تیلر دیزلی است.
اگر گرد و خاک زیاد ممکن است در هنگام کار بلند شود، پیشنهاد ما تیلر شخم زن دیزلی است.

تیلر شخمزن بنزینی بخرم یا دیزلی؟

در صورتی که استفاده کمی از دستگاه شخمزن خواهید داشت، تیلر بنزینی می تواند پیشنهاد خوبی باشد.
اگر استفاده شما زیاد خواهد بود تیلر دیزلی انتخاب بهتری است.

تیلر چند اسب بخار بخرم خوبه؟

این سئوال بسیاری از خریداران دستگاه تیلر شخم زن می باشد. اما در حقیقت جواب این سئوال در پیش شما هست. اما قبل از انتخاب به موارد زیر توجه بفرمایید:
تیلر های با اسب بالا سنگین تر هستند. پس برای زمین هایی با خاک سفت و استفاده هایی مثل بستن تریلی توصیه می شوند.
شخمزن هایی باغی با اسب پایین تر سبک هستند. در نتیجه برای زمین هایی با خاک نرم یا متوسط بهتر هستند. می توان از تریلی های سبک برای این تیلر ها استفاده کرد. اما این تیلرها کنترل بهتری هنگام شخمزنی دارند و کاربر را کمتر دچار خستگی می کنند.

تیلر خوب رو از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی کشاورزی فارم کالا آماده ارائه بهترین محصولات کشاورزی و باغبانی به هموطنان عزیز می باشد. ارسال به تمام نقاط ایران.

اگر شما هم سئوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات شما مطرح بفرمایید. آماده پاسخگویی به سئوالات شما عزیزان هستیم.