تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شناسه محصول: FAR-900007

پمپ آب محیطی خود مکش CNB یک اسب بخار مدل KS90

CNB Self -Priming Electro Pump 1 inch 1hp
ویژگی‌ها
Brand: CNB
کشور تولید کننده: چین
قدرت موتور: 1 اسب بخار
نوع موتور: 2 قطب, الکتریکی
سایز ورودی و خروجی: 1 اینچ
حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی: حداکثر 55 متر حداقل 5 متر
حداکثر میزان آبدهی حداکثر: 55 لیتر در دقیقه
سرعت گردش: 2800 دور در دقیقه
جریان مصرفی: 5.2 آمپر
فرکانس کاری: 50 هرتز

پمپ آب محیطی خود مکش CNB

این پمپ آب محیطی خود مکش سی ان بی برای استفاده در ساختمان و آپارتمان جهت افزایش فشار آب استفاده می‌شود. می‌تواند از عمق 8 متری مکش داشته باشد و حداکثر تا 55 متر آبرسانی داشته باشد. این پمپ 1 اسب محیطی می‌تواند برای ساختمان‌های 3 طبقه و تک واحد مناسب باشد. قیمت این پمپ آب محیطی خود مکش بسیار مناسب بوده و کیفیت آن نیز عالی است.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی فارم کالا
3,200,000 تومان

موجود در انبار

توضیحات

پمپ آب محیطی خود مکش CNB یک اسب بخار مدل KS90

پمپ آب 1 اسب یکی از پر مصرف‌ترین پمپ‌های آب در مصارف ساختمانی و کشاورزی است. این الکتروپمپ برای افزایش فشار آب در آپارتمان‌ها و همچنین برداشت آب از چاه‌های کشاورزی کاربرد بسیاری دارد. پمپ آب یک اسب امکان نصب ست کنترل را دارد. نسل جدید این نوع پمپ با یک امکان بسیار عالی وارد بازار شده‌است. در این نسل پمپ آب محیطی، دارای امکان خودمکشی است. همانطور که می‌دانید پمپ محیطی و پمپ بشقابی برای کار باید هواگیری شوند. اما این پمپ آب جدید، که به پمپ آب محیطی خود مکش مشهور شده‌است، نیازی به همچین کاری ندارد و می‌تواند بصورت خودکار هواگیری کرده و یکی از مشکلات اصلی مصرف‌کنندگان از این نوع پمپ را حل می‌کند.

پمپ آب محیطی خود مکش CNB، یکی از پمپ‌های آب با کیفیت وارداتی از چین هست، این پمپ کاربردهای متنوعی دارد و می‌تواند از خانه تا کارخانه و بخش کشاورزی از آن استفاده کرد. اما داشتن امکان خود مکشی برای ما چه سودی خواهد داشت؟

ویژگی های پمپ آب محیطی خود مکش CNB مدل KS90

در مقایسه پمپ آب محیطی خود مکش با پمپ آب محیطی معمولی، ارتفاع آبرسانی آنها تقریبا یکسان هستن و تفاوت آنچنانی ندارند. یکی از ویژگی‌های اصلی که در خرید الکتروپمپ برای ساختمان، مورد توجه قرار می‌گیرید، حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی است. در مورد پمپ آب محیطی خود مکش سی ان بی، این مقدار بازه‌ی متوسطی را شامل می‌گردد. حداکثر ارتفاع آبدهی این الکتروپمپ 55 متر است. حداقل بازه ارتفاع کاری توصیه شده برای این پمپ آب بشقابی 5 متر می‌باشد. این بازه بزرگ باعث می‌شود تا این محصول کاربرد محدودی در ساختمان‌های ارتفاع متوسط و کوتاه داشته باشد.

پس می‌توان از پمپ آب محیطی خودمکش CNB در آپارتمان‌های 3 طبقه و حداکثر 3 واحد جهت آبرسانی از مخازن آب، یا در منازل جهت استفاده در چاه‌های آب، یا در پروژه‌های ساختمانی استفاده کرد. ویژگی سایز ورودی و خروجی الکتروپمپ می‌باشد. معمولا الکتروپمپ‌های 1 اسب با توجه به سایز کوچک آنها دارای خروجی 1 اینچ هستند. این پمپ آب محیطی از یک خازن برای با ظرفیت 20 میکروفاراد استفاده می‌کند.

پمپ آب محیطی خود مکش - پمپ آب محیطی خود مکش - پمپ آب خودمکش - پمپ آب خود مکش - قیمت پمپ آب خودمکش- خرید پمپ آب خودمکش - پمپ آب خودمکش 1 اسب بخار

الکتروموتور پمپ آب محیطی خود مکش CNB

الکتروموتور استفاده شده در پمپ آب محیطی خود مکش 1 اسب 1 اینچ CNB معادل 750 وات توان مصرف می‌نماید. جریان مصرفی این الکتروپمپ 5.2 آمپر می‌باشد. این الکتروپمپ برای کار در فرکانس 50 هرتز طراحی شده‌است. و در این فرکانس با سرعت 2800 دور در دقیقه می‌چرخد. پمپ آب محیطی خودمکش 1 اسب 1 اینچ CNB با برق تکفاز خانگی کار می‌کند. حداکثر میزان آبدهی الکتروپمپ با ارتفاع آبدهی متغییر است. و در ارتفاع‌های پایین، آبدهی به میزان حداکثر نزدیک است و در ارتفاع‌های بالا به میزان حداقل.

جنس بدنه از آلومینوم و چدن است. شفت استفاده شده بصورت کاملا استیل و سیم پیچی کامل مس می‌باشد. استفاده از پمپ آب محیطی خود مکش 1 اسب 1 اینچ CNB در ساختمان‌هایی تا 3 طبقه توصیه می‌شود. حداکثر دمایی آبی که این پمپ امکان انتقال دارد تا 40 درجه بوده و امکان پمپاژ آب گرم را ندارد. بخشی از مشخصات و ویژگی‌های این پمپ خودمکش را می‌توانید در پایین مشاهده نمایید:

  • حداکثر ارتفاع آبرسانی: 55 متر
  • بازه آبرسانی: 5 الی 50 متر
  • حداکثر میزان آب دهی: 10 – 55 لیتر در دقیقه
  • توان مصرفی: 0.75 کیلووات
  • آمپر مصرفی: 5.2 آمپر
  • خازن مورد استفاده: 20 میکروفاراد
  • کاربرد مناسب در ساختمان: برای افزایش فشار تا 2 الی 3 طبقه یک واحده
  • کاربرد مناسب در کشاورزی:‌ آبیاری و مکش آب راحتتر از چاه‌های سطحی کم عمق
  • سرعت کار پمپ: 2800 دور در دقیقه
  • سایز ورودی و خروجی: 1 اینچ
  • حداکثر عمق مکش: 8 متر
  • درجه عایقی حفاظتی: IPX4

هواگیری پمپ آب محیطی خودمکش CNB

پمپ آب محیطی خودمکش CNB همانطور که اسمش پیداست، نیاز به هواگیری توسط کاربر را حذف کرده‌است. این بدین معنی است که شما می‌توانید پمپ را به لوله مکش نصب نموده (البته باید خوب آب بندی شود) و پس از روشن نمودن، پمپ بصورت خودکار با تخلیه هوای داخل لوله، شروع به مکش آب و پمپاژ می‌کند. اما اگر در حال استفاده از این پمپ برای مکش آب از چاه هستید، توصیه می‌کنیم سوپاپ در قسمتی انتهایی لوله که در آب قرار می‌گیرد، یک سوپاپ نصب کنید تا از تخلیه آب مکش شده جلوگیری کنید.

این نوع پمپ آب را در آپارتمان‌ها میتوان به مخازن آب متصل نمود که در این صورت از مخزن آب پمپاژ می‌کند و نیازی به هواگیری ندارد. همچنین می‌توان بصورت عبوری در مسیر آب نصب نمود. که با هدف مکش و افزایش فشار آب انجام می‌گیرد. در هر دو حالت برای کنترل روشن و خاموش شدن اتوماتیک پمپ آب محیطی خود مکش، از ست کنترل استفاده می‌شود.

توضیحات تکمیلی

Brand

کشور تولید کننده

چین

قدرت موتور

1 اسب بخار

نوع موتور

2 قطب, الکتریکی

سایز ورودی و خروجی

1 اینچ

حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی

حداکثر 55 متر
حداقل 5 متر

حداکثر میزان آبدهی حداکثر

55 لیتر در دقیقه

سرعت گردش

2800 دور در دقیقه

جریان مصرفی

5.2 آمپر

فرکانس کاری

50 هرتز

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پمپ آب محیطی خود مکش - پمپ آب محیطی خود مکش - پمپ آب خودمکش - پمپ آب خود مکش - قیمت پمپ آب خودمکش- خرید پمپ آب خودمکش - پمپ آب خودمکش 1 اسب بخار
پمپ آب محیطی خود مکش CNB یک اسب بخار مدل KS90

موجود در انبار

3,200,000 تومان