تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شناسه محصول: FAR-795874

پمپ شناور سر برنجی

Submarine 1 inch Brass Water Pump
ویژگی‌ها
Brand: CNB
کشور تولید کننده: چین
قدرت موتور: 1.5 اسب بخار
نوع موتور: الکتریکی
سایز خروجی: 1 اینچ
میزان آبدهی حداکثر: 1.5 متر مکعب در ساعت
ارتفاع آبدهی: از 5 الی 100 متر

پمپ شناور سر برنجی

یک پمپ شناور ارزان قیمت، مناسب برای استفاده‌هایی که نیازی به دبی بالای آب ندارند، امکان کار در تنوع عمق بالا (نصب در عمق 5 الی 100 متر)، امکان نصب ست کنترل و استفاده بصورت پمپ آب خانگی

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی فارم کالا
6,700,000 تومان
- +

توضیحات

پمپ شناور سر برنجی

پمپ شناور به دلیل قرار گرفتن داخل آب و بالاتر از کف چاه قرار می‌گیرند. ورود پمپ شناور به عرصه پمپ آب باعث ایجاد توانایی بسیار بالایی در انتقال آب شد. این نوع پمپ آب، محدودیت‌های پمپ کفکش را بر طرف کرد و در کنار آن مزایای بسیاری را برای مصرف کننده‌ها ایجاد کرد. شناورها بیشتر در دو مدل شناور طبقاتی و یک مرحله‌ای تولید می‌شود. پمپ شناور سر برنجی که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد، از جمله مدل‌های پمپ شناور یک مرحله ای است و می‌تواند تا 100 متر آب را انتقال دهد.

در برخی از منابع این پمپ شناور را با پمپ شناور ماردونی اشتباه می‌گیرند که در ادامه در مورد تفاوت‌های این دو نوع پمپ بیشتر بحث خواهیم کرد.

ویژگی‌های پمپ شناور سر برنجی

پمپ شناور سر برنجی به عنوان یک پمپ اقتصادی شناخته می‌شود. قیمت پمپ شناور سر برنجی به نسبت پمپ‌های طبقاتی کمتر هست به همین دلیل برای مواقعی که تصمیم نداریم هزینه بالایی انجام دهیم استفاده از این پمپ توصیه می‌شود. پمپ شناور سر برنجی CNB از یک موتور 1.5 اسب بخار یا همان 1100 وات استفاده می‌کند. جریان الکتریکی مصرف شده توسط این پمپ شناور در حالت نامی حدود 5 آمپر می‌باشد. پمپ شناور سر برنجی CNB دارای سایز خروجی 1 اینچ بوده و می‌تواند تا 1.5 متر مکعب را در یک ساعت انتقال دهد.

از دیگر ویژگی‌های جالب این پمپ شناور سر برنجی CNB می‌توان به محدوده بالای ارتفاع عملکرد آن اشاره کرد. این محصول می‌تواند از ارتفاع 5 متر تا 100 متر را آبرسانی نماید. میزان آبدهی این محصول وابسته به عمق نصب شده می‌تواند از 5 الی 45 لیتر در دقیقه متغییر باشد. هر چقدر ارتفاع کمتر باشد، میزان آبدهی بیشتر و هر چقدر ارتفاع بیشتر باشد، مقدار آبدهی به حداقل نزدیک می‌شود. این پمپ شناور دارای یک خازن 35 میکرو فاراد بوده و از برق تکفاز 220 ولتی استفاده می‌کند. محفظه خازن به همراه کلید روشن و خاموش در بیرون آب و داخل محفظه قرار می‌گیرد.

  • میزان آبدهی: کمتر از شناور طبقاتی
  • میزان مصرف برق: کمتر از شناور طبقاتی
  • قیمت شناور سربرنجی: کمتر از شناور طبقاتی و بیشتر از شناور ماردونی
  • محدوده ارتفاع آبرسانی: بسیار بالاست و بدون کشیدن آمپر اضافه می‌توان از ارتفاع 5 الی 100 متر استفاده کرد.

یک ویژگی خاص این پمپ شناور سر برنجی

یکی از کاربردهای اصلی پمپ شناور در آبیاری باغات هست، اما آیا می‌دونید پمپ شناور سر برنجی رو می‌تونید بصورت خانگی هم استفاده کنید؟ در استفاده خانگی تصور عمومی به این شکل هست که باید از الکتروپمپ استفاده کرد و مدل‌های دیگر پمپ، مثل پمپ شناور امکان استفاده نخواهند داشت. علت این تصور از اینجا نشات می‌گیرد که روی الکتروپمپ به سادگی می‌توان ست کنترل نصب کرد، چون بیرون آب هست. اما چون شناور به داخل آب می‌رود، نمی‌توان ست کنترل روی آن نصب کرد.

در حالی که این تصور اشتباهه. ست کنترل را میتونین سر لوله‌ای که از چاه بیرون میاد نصب کنین و بصورت اتوماتیک دار استفاده کنین. حالا این موضوع تو باغ هم به شما امکان میده تا برای استفاده‌های محدود، مثل شست و شو و … از این پمپ شناور خیلی ساده استفاده کنین بدون اینکه پمپ اصلی رو روشن کنین.

تفاوت پمپ شناور سر برنجی با پمپ شناور ماردونی

این دو شناور از نظر ظاهری و مشخصات خیلی مشابه هم هستند. این موضوع باعث شده که خیلی از خریدارها و فروشنده‌ها هم آنها را اشتباه بگیرند. اما تفاوت اصلی این دو نوع شناور در قسمت پمپ استفاده شده‌ هست. پمپ سر برنجی مانند شناورهای طبقاتی از مکانیزم بشقاب برای انتقال آب استفاده می‌کند اما مدل ماردونی از یک مارپیچ که داخل یک محفظه قرار دارد استفاده می‌کند. پمپ شناور سر برنجی به نسبت مدل ماردونی می‌تونه تا ارتفاع بیشتری آب رو انتقال بده.

توضیحات تکمیلی

Brand

کشور تولید کننده

چین

قدرت موتور

1.5 اسب بخار

نوع موتور

الکتریکی

سایز خروجی

1 اینچ

میزان آبدهی حداکثر

1.5 متر مکعب در ساعت

ارتفاع آبدهی

از 5 الی 100 متر

جریان مصرفی

5.2 آمپر

ولتاژ

تکفاز
220 ولت

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پمپ شناور سر برنجی - خرید شناور - شناور ارزان - شناور 1 اینچ - خرید شناور - قیمت شناور 1 اینچ - لوازم کشاورزی - لوازم باغبانی - فارم کالا
پمپ شناور سر برنجی

موجود در انبار

6,700,000 تومان
- +