تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شناسه محصول: FAR-900005

پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی CNB

CNB Electro Pump 2 hp 2 Sp
ویژگی‌ها
Brand: CNB
کشور تولید کننده: ایران
قدرت موتور: 2 اسب بخار
نوع موتور: 2 قطب, الکتریکی
سایز ورودی و خروجی: ورودی 1.25 اینچ خروجی 1 اینچ
حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی: حداکثر 57 متر حداقل 34 متر
حداکثر میزان آبدهی حداکثر: 140 لیتر در دقیقه
سرعت گردش: 2800 دور در دقیقه
جریان مصرفی: 7 آمپر
فرکانس کاری: 50 هرتز

پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی برند CNB

یکی از برندهای با کیفیت چینی هست که معمولا برای افزایش فشار آب آپارتمانی تا 6 طبقه دو واحدی و همچنین افزایش فشار آب سیستم آتش نشانی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این پمپ 5 بار فشار تولید می‌کند و می‌تواند حداکثر 140 لیتر در دقیقه آبدهی داشته باشد.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی فارم کالا
8,033,000 تومان

موجود در انبار

توضیحات

پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی CNB

تقویت فشار آب ساختمان یکی از اصلی‌ترین کاربردهای پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی هست. معمولا در آپارتمان‌های بلند مرتبه (تا 6 طبقه) فشار آب با توجه به ارتفاع بالا، بسیار افت می‌کند. مصرف همزمان آب در واحد‌ها نیز مزید بر علت می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا ساکنان با نصب مخزن و پمپ آب، به تقویت فشار آب اقدام کنند. مدل‌های مختلفی از پمپ آب برای تقویت فشار در فارم کالا موجود هست اما این مدل پمپ آب برای چه مناطقی می‌تواند مناسب باشد؟ در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی CNB

یکی از ویژگی های اصلی که در خرید الکتروپمپ ها مورد توجه قرار می گیرید، حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی است. در مورد پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی CNB این مقدار بازه‌ی متوسطی را شامل می‌گردد. حداکثر ارتفاع آبدهی این الکتروپمپ 57 متر است و 34 متر ارتفاع حداقل توصیه شده برای این پمپ هست. این بازه بزرگ باعث می‌شود تا این محصول کاربرد بالایی در ساختمان‌های متوسط داشته باشد. پس می‌توان از پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی CNB در آپارتمان‌های چند طبقه جهت آبرسانی از مخازن آب، یا در منازل جهت استفاده در چاه‌های آب کم عمق، یا در پروژه‌های ساختمانی استفاده کرد.

در صورت بررسی این پمپ آب از نقطه نظر سایز ورودی و خروجی، ورودی این پمپ سایز 1.25 اینچ و خروجی آن 1 اینچ هست. میزان آبدهی این محصول در حالت حداکثر آنها 140 لیتر در دقیقه و در حالت حداقل 10 لیتر در دقیقه هست.

پمپ 2 اسب 2 پروانه چینی - خرید پمپ 2 اسب 2 پروانه - قیمت پمپ آب خانگی - پمپ آب مناسب سیستم آتشنشانی خانگی - پمپ افزایش فشار خانگی - فارم کالا

الکتروموتور استفاده شده در پمپ آب 2 اسب 2 پروانه سی ان بی معادل 1500 وات توان مصرف می‌نماید. جریان مصرفی این الکتروپمپ 7.5 آمپر می‌باشد. این الکتروپمپ برای کار در فرکانس 50 هرتز طراحی شده است. و در این فرکانس با سرعت 2800 دور در دقیقه می چرخد. الکتروپمپ CNB با برق تکفاز خانگی کار می‌کند. حداکثر میزان آبدهی الکتروپمپ با ارتفاع آبدهی متغییر است. و در ارتفاع‌های پایین، آبدهی به میزان حداکثر نزدیک است و در ارتفاع‌های بالا به میزان حداقل.

جنس بدنه پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی برند سی ان بی آلومینوم و چدن است. شفت استفاده شده بصورت کاملا استیل و سیم پیچی کامل مس می‌باشد. استفاده از الکتروپمپ 2 اسب 2 پروانه CNB در ساختمان هایی تا 6 طبقه توصیه می‌شود. از این پمپ برای افزایش فشار سیستم ایمنی ساختمان و به عنوان پمپ آتشنشانی نیز استفاده می‌شود. پمپ آتشنشانی در زمان تشخیص آتشسوزی توسط سیستم اعلان حریق، روشن شده و با آبرسانی به طبقات فشار لازم برای خاموش کردن آتش سوزی را تامین می‌کند. توصیه می‌شود برای عملکرد صحیح توصیه می‌شود این پمپ به برقی جدا از برق ساختمان نصب شود تا در صورت قطع برق طبقات بالا بتواند به کار خود ادامه دهد.

هواگیری پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی برند CNB:

الکتروپمپ ها برای اینکه بتوانند آب را به درستی انتقال دهند، باید پمپ آنها هواگیری شود. همچنین در قسمت انتهای لوله ی مکش، یک سوپاپ جهت جلوگیری از تخلیه آب داخل سیستم نصب می‌گردد. برای هواگیری سیستم در قسمت بالای پمپ یک پیچ قرار گرفته که به پیچ هوا معروف است. این پیچ معمولا به پیچ هوا معروف است. جهت هواگیری پیچ هوا را باز کرده، و آب داخل سیستم می‌ریزیم. این عمل تا آنجایی ادامه می‌یابد که آب از پیچ هوا بیرون بیاید و ثابت بماند. سپس پیچ را می‌بندیم و پمپ آب 2 اسب 2 پروانه شما آماده به کار است.

چرا در این مدل پمپ آب از دو پروانه استفاده شده‌است؟

برای اینکه این پمپ بتواند هم میزان آبدهی مناسبی داشته باشد و هم بتواند فشار آب بالایی را تامین کند، از دو پروانه پشت سر هم برای افرایش فشار استفاده می‌شود. با توجه به فشار تولیدی این پمپ که حدود 5 بار هست، در مواردی که فشار آب بالایی نیاز هست یا اینکه مسافت یا ارتفاع مورد نظر زیاد هست، از این نوع پمپ استفاده می‌شود.

پروانه‌های استفاده شده در پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

با توجه به استفاده از این محصول در ساختمان ها و کشاورزی، توصیه می‌شود که پمپ آن از جنس استیل یا برنجی انتخاب شود. این نوع پروانه زنگ نمی‌زند و دچار آلودگی میکروبی یا قارچی نمی‌شود. اما پروانه باکالیتی که جنس آن ترکیبی از چوب و الیاف پلاستیکی هست، خیلی زود دچار این آلودگی می‌شود و برای استفاده خانگی مناسب نیست. همچنین در کاربردهای کشاورزی این نوع پروانه با توجه به امکان برخورد اجسام خارجی، دچار شکستگی یا خوردگی می‌شود و از فشار و توان آن کاسته می‌شود.

توضیحات تکمیلی

Brand

کشور تولید کننده

ایران

قدرت موتور

2 اسب بخار

نوع موتور

2 قطب, الکتریکی

سایز ورودی و خروجی

ورودی 1.25 اینچ
خروجی 1 اینچ

حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی

حداکثر 57 متر
حداقل 34 متر

حداکثر میزان آبدهی حداکثر

140 لیتر در دقیقه

سرعت گردش

2800 دور در دقیقه

جریان مصرفی

7 آمپر

فرکانس کاری

50 هرتز

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی - خرید پمپ 2 اسب 2 پروانه - قیمت پمپ آب خانگی - پمپ آب مناسب سیستم آتشنشانی خانگی - پمپ افزایش فشار خانگی - فارم کالا
پمپ آب 2 اسب 2 پروانه چینی CNB

موجود در انبار

8,033,000 تومان