تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شناسه محصول: FAR-514988

سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس

Rulexx Sprayer Double Pump
ویژگی‌ها
تعداد نازل همراه: 4 عدد
نوع نازل: تلسکوپی - استیل طرح تراکتوری
عرق گیر: دارد. نوع عرق گیر پلاستیکی
محفظه ی جداگانه باتری: دارد.
نوع باتری: سیلد - 12 ولت 16 آمپر
امکان کنترل فشار: دارد. (به وسیله ی ولوم مخصوص کنار کلید روشن خاموش)
دستگیره جهت حمل و نقل: دارد و روی بدنه تعبیه شده است.
کشور تولید کننده: چین

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی فارم کالا
ناموجود

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس

داشتن فشار بالا و امکان کنترل فشار یکی از معیارهای اصلی در خرید سمپاش شارژی هست. معیار دوم و بسیار مهم در انتخاب یک سمپاش شارژی درجه یک، باتری ‌آن هست. هر چقدر باتری بزرگتر باشد، مدت زمان سمپاشی شما افزایش می‌یابد و می‌توانید بدون وقفه و معطلی به سمپاشی ادامه دهید. معیار سوم هم کیفیت بدنه سمپاش می‌باشد. هر چقدر بدنه دستگاه مقاوم باشد، در هر شرایطی می‌تواند همراه شما بوده و سالهای بیشتری در کنار شما باشد.

در ادامه با معرفی سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس که از نظر باتری بزرگترین باتری سمپاشی رو داره، از نظر فشار حداکثر فشار و ارائه میده و از نظر بدنه هم که بدنه تزریقی وارداتی داره با ما همراه باشید.

ویژگی‌های سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس

سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس دارای بدنه بسیار با کیفیت بالای تزریقی است. این سمپاش دو پمپه وارداتی بدنه‌ای با مواد اولیه درجه یک دارد. همان طور که گفته شد سمپاش دو پمپه رولکس دارای دو عدد پمپ جداگانه هست که بصورت فیزیکی به هم متصل هستند. این پمپ‌ها امکان روشن و خاموش جداگانه و همچنین تنظیم فشار جداگانه با استفاده از ولوم تنظیم را دارند.

  • نمایشگر میزان شارژ: در قسمت جلوی دستگاه یک نمایشگر آنالوگ دیده می‌شود که دارای سه حالت L(low), N(normal), H(high) میباشد. این حالت‌ها میزان ولتاژ باتری را نسبت به حالت نرمال نشان می‌دهند. به عنوان مثال اگر شارژ باتری مناسب باشد، دو چراغ L و N هر دو روشن می‌شوند و اگر شارژ باتری کم باشد، چراغ L (قرمز) روشن می‌شود.
  • شیلنگ با کیفیت پرس شده: در سمپاشهای شارژی معمولی از هیچ نوع پرسی روی شیلنگ استفاده نمی‌شود و برای کاهش هزینه‌ها فقط یک رینگ داخل شیلنگ قرار می‌گیرد که البته نشتی هم به راحتی به همراه دارد. در نسل جدید سمپاشهای شارژی سعی می‌شود از شیلنگ پرس شده روی آنها استفاده شود تا در فشار بالا، از نشتی آب جلوگیری شود.
  • سوئیچ با کیفیت: به قسمتی از سمپاش شارژی که مسیر آب را قطع و وصل می‌کند سوئیچ گفته می‌شود. کیفیت‌های مختلفی از سوئیچ روی محصولات نصب می‌شود که بهترین مدل آن دارای خروجی برنجی است. این مدل دارای طول عمر بالاتری هست. روی این مدل از سمپاش دبل پمپ رولکس دو نوع سوئیچ با خروجی برنجی قرار دارد.
  • دسته لانس با کیفیت استیل: به قسمتی از سمپاش که بین سوئیچ و نازل قرار می‌گیرد گفته می‌شود. معمولا در سه مدل پلاستیکی، استیل نازک و استیل ضخیم عرضه می‌شود. مدلی که روی سمپاش شارژی دبل پمپ رولکس بسته شده، از نوع مدل استیل ضخیم می‌باشد.
  • نازل‌های با کیفیت: شاید مهم‌ترین قسمتی که روی عملکرد سمپاش شارژی می‌تواند موثر باشد، نازل‌های آن هست. همراه این سمپاش شارژی، یک نازل طرح تراکتوری قابل تنظیم وجود دارد که وجه تمایز اصلی آن با بیشتر مدل‌های دیگر هست. تنها مدلی که قبلا از این نوع لانس داشت، سمپاش شارژی رهینوپاور می‌باشد. سمپاش شارژی دبل پمپ رولکس همچنین دارای 4 نوع نازل آفتابگردانی، نازل 4 سوراخ، نازل دو سوراخ، نازل جتی می‌باشد.
  • باتری بسیار قوی: باتری نصب شده روی سمپاش شارژی دبل پمپ رولکس مشابه دیگری روی سمپاش‌های مشابه دیگر ندارد. سمپاش شارژی رولکس از باتری 12 ولت با آمپر بالای 16 آمپری استفاده می‌کند. این باتری دو برابر باتری‌های معمولی 8 آمپری نصب شده روی سمپاش‌های شارژی هست.
  • شارژر با آمپر بالا: سمپاش شارژی دبل پمپ رولکس برای شارژی باتری از شارژر 1.7 آمپری استفاده می‌کند. این نوع شارژر ظرفیت بالاتری دارد و علاوه بر شارژ سریعتر باتری، خود شارژر نیز داغ نمیکند و عمر بیشتری خواهد داشت.
  •  عرق گیر: برای کاهش تعریق پشت کاربر، روی این سمپاش یک عرق گیر پلاستیکی طراحی و نصب شده که از موارد درجه یک پلاستیکی تولید شده است.
  • بندهای باکیفیت: بندهای نصب شده روی سمپاش شارژی دبل پمپ رولکس جز بهترین مدل‌های موجود در چین هست که روی سمپاش‌های شارژی نصب می‌شود.

ویدیو معرفی سمپاش شارژی دو پمپه رولکس

در ویدیو زیر که بصورت اختصاصی توسط فارم کالا تهیه شده‌است، علاوه بر اینکه می‌توانید عملکرد سمپاش را مشاهده نمایید، با ویژگی‌های ظاهری و فنی سمپاش شارژی دبل پمپ رولکس نیز آشنا می‌شوید. جهت مشاهده ویدیو  روی تصویر زیر کلیک نمایید:

لوازم همراه سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس

سمپاش شارژی رولکس دو پمپه یکی از سمپاش‌های وارداتی پرفشار می‌باشد که وسایل زیر را به همراه دارد

  • شارژر
  • شیلنگ
  • سوئیچ: 1 عدد با کیفیت
  • دسته تلسکوپی: 1 عدد استیل با کیفیت
  • ست نازل 4 تایی: نازل آفتابگردانی، نازل دو سوراخه، نازل 4 سوراخه و نازل جتی
  • بندهای با کیفیت
  • لانس طرح تراکتوری و اتصالات لازم

 

ویدیو راهنمای خرید انواع سمپاش شارژی پشتی را می توانید در پایین مشاهده بفرمایید

 

 

توضیحات تکمیلی

تعداد نازل همراه

4 عدد

نوع نازل

تلسکوپی – استیل
طرح تراکتوری

عرق گیر

دارد. نوع عرق گیر پلاستیکی

نوع بند

راحتی – دارای گیره های پلاستیکی

توری درب

دارد.

نشانگر ولتاژ

آنالوگ

نقطه ی اتصال شارژر

3 نقطه

محفظه ی جداگانه باتری

دارد.

نوع باتری

سیلد – 12 ولت 16 آمپر

امکان کنترل فشار

دارد. (به وسیله ی ولوم مخصوص کنار کلید روشن خاموش)

پایه مخصوص نازل

دارد.

دستگیره جهت حمل و نقل

دارد و روی بدنه تعبیه شده است.

کشور تولید کننده

چین

Brand

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس - سمپاش شارژی دو پمپه - خرید سمپاش شارژی - قیمت سمپاش شارژی - سمپاش شارژی فشار قوی
سمپاش شارژی دبل پمپ فشار قوی رولکس

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود
- +