سمپاش موتوری طرح هوندا، تا چه ارتفاعی می‌تونه سمپاشی کنه؟

4 دقیقه مطالعه
>

سمپاش موتوری طرح هوندا، تا چه ارتفاعی می‌تونه سمپاشی کنه؟

یکی از سئوالاتی که خیلی فکر خریداران سمپاش موتوری رو درگیر خودش می‌کنه، ارتفاع سمپاشی اوناست. آیا ارتفاع سمپاشی این دستگاه برای درخت‌های من مناسبه؟ نکنه بخرم و به کارم نیاد؟ این‌ها سئوال‌هایی هستند که خیلی از ما پرسیده می‌شن. پس تصمیم بر این شد که یک ویدیو مخصوص نمایش ارتفاع پاشش حداکثر سمپاش موتوری طرح هوندا تهیه کنیم. برای تهیه این ویدیو سمپاش موتوری طرح هوندا FST رو انتخاب کردیم. این سمپاش موتوری، کیفیت عالی داره و از موتور ۳۵ سی سی طرح هوندا استفاده می‌کنه. مخزن سمپاشی هم ۲۵ لیتر گنجایش داره. برای اینکه متوجه ارتفاع سمپاشی بشید، جلوی فروشگاه تست کردیم تا بشه با ارتفاع فروشگاه متوجه میزان پاشش سمپاش موتوری طرح هوندا شد.

آشنایی با سمپاش موتوری طرح هوندا FST

این سمپاش پشتی موتوری با توجه به استفاده از موتور ۴ زمانه خود کار می‌کند. موتور ۴ زمانه ویژگی‌های بسیار مفیدی دارد که می‌تواند در کار سمپاشی بسیار مفید باشد. ویژگی‌های موتور ۴ زمانه را در ادامه می‌توانید مطالعه بفرمایید:

  • صدای کمتر و آلایندگی صوتی کمتر: این نوع موتور به واسطه سوپاپ‌ها و ساختار موتوری که دارد، صدای بسیار کمتری نسبت به موتور دو زمانه تولید می‌کند.
  • دود کمتر و آلایندگی هوای کمتر: با توجه به جدا بودن روغن و بنزین در موتور ۴ زمانه، سوخت به راحتی در موتور می‌سوزد و دوده تولید نمیکند. به همین علت کار کردن در بین درختان برای کاربر ساده‌تر هست.
  • عمر قطعات بیشتر: با توجه به وجود روغن در داخل موتور، روغن کاری قطعات بصورت مداوم انجام گرفته و عمر آنها بالا می‌رود.
  • مصرف کمتر سوخت: موتور ۴ زمانه نسبت به مدل ۲ زمانه مصرف سوخت پایین تری را دارد.
  • هزینه تعمیرات بالا: در صورت خراب شدن موتورهای ۴ زمانه، هزینه تعمیرات آنها با توجه به پیچیدگی موتور، بالاتر هست.
  • روشن شدن و استارت سریع: با توجه به سوخت بنزینی خالصی که در دستگاه سمپاش ۴ زمانه FST استفاده می‌شود، خیلی راحت‌تر روشن می‌شود. علت آن هم سالم بودن شمع در طول عملکرد دستگاه هست.

مشخصات سمپاش موتوری ۴ زمانه FST

  • مخزن مدرج: این سمپاش ۴ زمانه دارای مخزن مقاوم و مدرج می‌باشد که کاربر می‌تواند به راحتی مقدار محلول آب موجود در مخزن را تخمین بزند.
  • پشتی و بند پارچه‌ای و نرم: با توجه به وزن بالای سمپاش هنگام پر بودن مخزن، دارا بودن پشتی و بند راحت، تاثیر بالایی روی کارایی کاربر خواهد داشت.
  • دارای ۲ نوع لانس: این سمپاش موتوری ۴ زمانه دارای دو نوع لانس هست. یک لانس برای سمپاشی درختان و استفاده باغی است که تقریبا شبیه لانس‌های تراکتوری می‌باشد. نوع دوم لانس برای سمپاشی مزرعه طراحی شده‌است که مساحت بیشتری را با تمرکز بالا و قطرات کوچکتر سمپاشی می‌کند.

خرید سمپاش موتوری طرح هوندا:

فروشگاه فارم کالا به عنوان یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه کشاورزی و باغبانی، بهترین مدل‌های سمپاش موتوری را برای شما آماده کرده است تا بتوانید با خیال راحت محصولات را خریداری نمایید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
نظر بدهید