ویدیو عملکرد کودپاش شارژی میتسوبیشی

3 دقیقه مطالعه

ویدیو عملکرد کودپاش شارژی میتسوبیشی

قبل از اینکه بریم سراغ ویدیو عملکرد کودپاش شارژی میتسوبیشی، بهتره اول بصورت اجمالی با کودپاش‌های شارژی آشنا شویم. کودپاش‌ شارژی یکی از ابزارهای جدید در حوزه کشاورزی هست که در مزارع و شالیزارها کاربرد بیشتری دارد. این محصول می‌تواند با استفاده از باتری ۱۲ ولت خود، کود را تا شعاع بیش از ۴ متر پرتاب کند. در حقیقت این وسیله می‌تواند کودهای گرانوله را با عرض پاشش ۸ متر در زمین کشاورزی بصورت یکنواخت پخش کند. با استفاده از کودپاش شارژی می‌توان در حالت کاری با یکبار شارژ تا ۸ ساعت بصورت مداوم به کار ادامه داد. با استفاده از کودپاش خرطومی میتسوبیشی می‌توان در کمتر از ۳۰ دقیقه یک هکتار مزرعه گندم را کودپاشی کرد. در ویدیو عملکرد کودپاش شارژی میتسوبیشی مدل خرطومی که بصورت اختصاصی توسط فارم کالا تهیه شده، سعی کردیم در بهترین حالت عملکرد این محصول را نشان دهیم.

خرید و قیمت کودپاش خرطومی میتسوبیشی

برای خرید کودپاش خرطومی میتسوبیشی و مدلهای دیگر کودپاش شارژی می‌توانید به وب سایت فارم کالا مراجعه نمایید. قیمت کودپاش شارژی بصورت بروز در وب سایت فارم کالا قابل مشاهده می‌باشد. و هموطنان می‌توانند مدل‌های مختلف آن را از فارم کالا سفارش دهند. کودپاش میتسوبیشی در دو مدل ساده و خرطومی عرضه شده‌است. تفاوتی از نظر پاششی بین این دو محصول نیست. اما بصورت مختصر به برخی از مزیت‌های آنها اشاره خواهیم نمود.

مزیت‌های مدل‌های مختلف کودپاش شارژی

ساختار کودپاش شارژی ساده، تقریبا شبیه سطلی هست که در زیر آن یک خروجی قرار گرفته و در پایین خروجی هم یک پروانه‌ای در حال چرخش هست. این مدل از کودپاش‌ها به دلیل ساختار ساده‌ای که دارند و قطعات کمتری که استفاده شده‌، کمتر دچار مشکل می‌شوند. پس خرابی کودپاش ساده کمتر از مدل خرطومی هست. اما کودپاش خرطومی می‌تواند از نظر عملکردی توجه مصرف کننده‌ها را بیشتر به خود جلب نماید. کودپاش خرطومی برعکس مدل ساده، کود را از جلوی کاربر پاشش می‌کند. در نتیجه کاربر روی محل پاشش کود، دید کامل دارد. همچنین دسته کودپاش توسط کاربر کنترل می‌شود در نتیجه بهتر می‌تواند در مورد میزان کود پاششی تصمیم بگیرد.

 

این مقاله را به اشتراک بگذارید
1 امتیاز