سطل مگس دلتراپ

5 دقیقه مطالعه

سطل مگس دلتراپ

مگس تنها موجود در دنیا که هم بی آزاره و هم پر آزار هم خوبه هم بد نمیشه گفت مفیده و نه میشه گفت بی فایده. اما میشه این رو گفت که همیشه مزاحمت برای ما و حیوانات داره و باعث ایجاد بیماری های زیادی هم در انسان و هم حیوانات میشه . یکی از جاهای که همیشه برای حیوانات مزاحمت ایجاد میکنه گاوداری و مرغداری ها است چرا که همیشه به خاطر حجم زیاد این حیوانات در این مکان ها . باعث انتقال انواع بیماری ها از آنها میشه و امکان نابودی و از بین بردن آنها رو فراهم میکنه. همیشه راههای از قدیم بوده که این حیوانات را از بین ببرن که در بعضی مواقع عملکردشان خوب بوده و در بعضی مواقع نه. اما خود آن روش ها نیز هم باعث آسیب به حیوانات شده اما امروز و در این مقاله به معرفی محصول سطل مگس دلتراپ پرداخته میشود که نیاز به نگرانی در مورد این محصول نیست.

سطل مگس دلتراپ چیست

این محصول چیست و چگونه عمل میکند این سوال های است که در فکر شما است . این محصول که به سطل مگس دلتراپ نام برده میشود از دو قسمت تشکیل شده است:

  • یک سطل
  • دو پودر جاذب

معرفی بخش های سطل مگس

سطل مگس از سه بخش تشکیل شده است:

  1. خود مخزن سطل با ظرفیت ۳ لیتر.
  2. در پوش مخصوص یک طرفه جهت ورود مگس به داخل سطل.
  3. سری بالای در پوش جهت یک طرفه کردن ورود مگس و عدم خروج آن از سطل.

پودر مخصوص مگس

خود این سطل به تنهای کاربردی ندارد و باید یک عامل تهریک کننده برای به دام انداختن مگس ها باشد. این پودر در واقع به عنوان جذب کننده مگس ها به داخل سطل را انجام میدهد تا بتواند مگس ها را به داخل جذب نمایید. اما روش کار به این صورت است که:

  • در مرحله اول پدر را با آب مخلوط میکنیم و در داخل سطل مگس دلتراپ قرار میدهیم.
  • در مرحله دوم باید سطل هاوی پودر مخلوط شده را به مدت ۳ روز در مقابل نور خورشید قرار دهیم تا شروع به تبخیر مواد بکند.
  • بعد از سه روز که آب با مواد پودری کامل مخلوط و سپس تبخیر شد یک بوی نامطبوع به مشام شما رسید سطل مگس آماده استفاد میباشد.

الان زمان قرار دادن سطل مگس دلتراپ در مکان های مورد نظر است تا مگس ها را به خود جذب کند.

مکان های استفاده سطل مگس

اول چند نکته برای شما روشن کنم اول امکان استفاده از این سطل مگس ها در خیلی جا ها امکان پزیره اما پیشنهاد میشه که استفاده نکنید. چرا که بوی نامطبوعی که از این پودر جاذب خارج میشود برای ما انسانها در مکان های که زندگی میکنیم مناسب نیست مثل ویلا ها و باغ و حتی خانه باغ ها و مکانهای مانند کارخانه و کارگاه ها .

اما بهترین و مناسب ترن مکانهای که این محصول بهترین کاربرد را دارد میتوان به گاو داری ها ، مرغ داری ها ، اسطبل های اسب محل تجمع فضولات دام و کشتارگاه ها و هر جای که امکان تجمع مگس ها وجود دارد.

استفاده از سطل مگس

همه فکر میکنند که بعد از پر شدن این سطل باید آن را از بین برد اما اینطور نیست. بزرگترین تفاوتی که بین این محصول و محصولات دیگر است در اینجا است که این پودر یک پودر کاملا اورگانیک است و شما میتوانیید به راحتی و بعد از پر شدن سطل مگس دلتراپ. آن را به حیوانات خود مثل مرغ و خروس بدهید تا آنها از آن استفاده بکنند و بخورند و شما فقط با شستن سطل و خرید پودر جاذب مگس دلتراپ به قیمت مناسب دوباره خریداری کرده و دوباره و دوباره از این سطل استفاده کنید.

خرید محصول

جهت خرید این سطل مگس دلتراپ و همچنین پودر جاذب آن میتوانید از طریق سایت فارم کالا اقدام کنید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
نظر بدهید