همراهان گرامی فارم کالا لطفا قبل از خرید قوانین خرید از فارم کالا را مطالعه بفرمایید:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی فارم کالا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب ‏‌سایت فروشگاه اینترنتی فارم کالا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فارم کالا از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه فارم کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه فارم کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه فارم کالا اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه فارم کالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه فارم کالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه فارم کالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
فارم کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه فارم کالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه فارم کالا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه فارم کالا ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه فارم کالا جزئی از اموال فروشگاه فارم کالا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه فارم کالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فارم کالا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 9 صبح الی 21 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فارم کالا به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فارم کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فارم کالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. البته سعی در این هست که در صورت تمام شدن موجودی قبل از ثبت سفارش محصول، این موضوع روی محصول درج گردد.

قوانین مختص تجهیزات:

1- در وارد کردن اطلاعات وارد شده اعم از آدرس و شماره تماس دقت فرمایید، در صورت اشتباه بودن اطلاعات وارد شده هیچگونه پشتیبانی از طرف فارم کالا نمی تواند انجام گیرد.

2- فروش نقدی هست و شرایط پرداخت درب منزل فعلا حذف شده است و تا ثبات بازار این روش ارسال را نخواهیم داشت.

3- در صورت در خواست مشتری و با پرداخت هزینه ناچیز، دستگاه ها به صورت کامل اسمبل شده و بعد از تست کامل ارسال می شوند.

گارانتی:

گارانتی های اعلام شده در بخش محصولات بر عهده شرکت ها و افراد وارد کننده می باشد که این گارانتی را بر روی کالاهای گارنتی خود دارند.

در صورت نیاز جهت آگاهی از شرایط گارانتی محصولات گارانتی دار با ما تماس بگیرید.

شرایط مرجوعی کالا

تمامی اجناس قبل از ارسال از لحاظ ظاهری توسط فارم کالا، چک شده و به صورت سالم و کامل به وسیله ی پست ارسال می گردند. در صورتی که مشکلی در این زمینه پیش بیاید اداره پست مسئول حفظ سلامت محصولات هست. پس لطفا قبل از امضا کردن و دریافت محصول از پستچی، از سلامت ظاهری آن مطمئن شوید.

در صورت ارسال اشتباهی کالا توسط فروشگاه، کالا مورد نظر بدون دریافت هیچ هزینه ای مرجوع خواهد شد.

اگر دستگاهی مشکلی اساسی داشت، مثلا موتورش روشن نشود، این دستگاه مرجوع شده و دستگاه دیگری برای شما ارسال خواهد گردید.

در صورتی که مشکلی جزئی روی دستگاه وجود داشته باشد، با راهنمایی تلفنی حل خواهد شد.

در صورتی که مشکلی در راه اندازی دستگاه ها داشتید و یا از نحوه راه اندازی مطمئن نبودید حتما با ما تماس بگیرید.

در صورتی که خریدار به هر دلیلی و بدون استفاده از محصول، قصد مرجوعی آن را داشته باشد، تمام هزینه های مرجوع کالا به عهده خریدار می باشد و هزینه های وارد شده به فروشگاه، از جمله هزینه ی بسته بندی، هزینه ارسال پستی و … قبل از عودت وجه کسر خواهد گردید.

در صورتی که کالا در مسیر برگشت آسیبی ببیند فروشگاه امکان مرجوع آن را ندارد.

در صورتی استفاده مشتری از دستگاه خریداری شده، امکان مرجوعی دستگاه وجود نخواهد داشت.